A Tesco most arra kíváncsi, hogyan használnák fel vásárlói a 57 millió forintot jótékony célra. Kérjük, oszd meg velünk véleményedet, és járulj hozzá a közösség jobbá tételéhez!
A Tesco legújabb kezdeményezése, a "Start a jövőért" pályázati program, izgalmas lehetőséget kínál a vásárlóknak, hogy beleszóljanak a közösségi projektek támogatásába. 2024. január 20. és február 16. között a vásárlók a vásárlásaik során kapott zsetonokat felhasználva szavazhatnak az 176 pályázó közül, akik közül a legkiemelkedőbb kezdeményezések részesülnek a 57 millió forintos támogatási keretből. Ez a program nemcsak a közösségek fejlődését segíti, hanem lehetőséget ad a vásárlóknak is, hogy aktívan részt vegyenek a helyi ügyek alakításában.
A "Start a jövőért" program a Tesco korábbi, sikeres "Ön választ, mi segítünk" kezdeményezésének új fejezetét jelenti, amely az elmúlt nyolc évben a helyi közösségek fejlődését támogatta. Az új program különös hangsúlyt fektet a fiatalokra és a helyi lakosok által fontosnak tartott projektekre. A vásárlók mostantól aktívan részt vehetnek abban, hogy mely kezdeményezések részesüljenek anyagi támogatásban, így közvetlenül hozzájárulhatnak közösségük jövőjéhez.
"A Tescónál kiemelkedő fontosságú számunkra, hogy minél több támogatást nyújtsunk azoknak a közösségeknek, ahol vásárlóink és munkatársaink élnek és dolgoznak. Nagy büszkeséggel tölt el bennünket, hogy a Start a jövőért program első szakaszában 229 új szervezet pályázott, és a beérkezett pályázatok többsége olyan szakmai alapokon nyugvó kezdeményezéseket támogat, amelyekben az összefogás és az együttműködés kulcsszerepet játszik" - mondta Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője.
Az első "Start a jövőért" kiírásra 450-nél is több pályázat érkezett, melyek 80 százaléka a 0-25 éves korcsoportot célozza. A projektek többsége az oktatásra, készségfejlesztésre, közösségi tevékenységekre, valamint a testi és lelki egészség, illetve környezetvédelem témaköreire koncentrál.
A Tesco három különleges díjazottat választott ki, akiknek innovatív projektjei a fenntarthatóság, a sokszínűség és a közösségi összefogás szellemében valósulnak meg. A díjazottak között megtalálható egy kreatív játék- és könyvkölcsönző, egy színháztábor, amely roma tinédzserlányok számára nyújt lehetőségeket, valamint egy anyaközpont, amely a helyi közösség támogatását célozza meg.
A Tesco vásárlói zsetonokat kapnak, amelyeket az áruház előterében elhelyezett gyűjtőkbe dobnak a szimpatikus pályázatok mellé. A győztesek rangsorát február második felében hirdetik ki, így a vásárlók közvetlenül segíthetnek a helyi kezdeményezések megvalósításában.