A rendbontás nem úszta meg a következményeket: a Ryanair beperelte az egyik utasát, és jelentős kártérítést követel.
A Ryanair pert indított egy rendbontó utasa ellen, és több mint 15 ezer euró kártérítést követel tőle. Ez az összeg átszámítva meghaladja a 6 millió forintot, ami jelentős terhet róhat az érintettre.
Az airportal.hu beszámolója szerint a delikvens viselkedése következtében tavaly egy járat útját kénytelenek voltak megszakítani, és a gép csak a következő napon folytathatta az utat az eredeti úti cél felé.
A diszkont légitársaság 2024. április 9-én Dublinból Lanzarotéra tartó FR 7124-es járata váratlan fordulatot vett, amikor a személyzet az utasok viselkedése miatt kénytelen volt Portóban, egy kitérő reptéren landolni. A járat végül nem tudott továbbindulni aznap, így a 160 utas kénytelen volt ott tölteni az éjszakát. Ez a kellemetlen helyzet egy teljes napnyi nyaralási időt jelentett a tervezett programjukból.
- felsorolták.
A légitársaság közleménye hangsúlyozta, elfogadhatatlan, hogy egyetlen utas nem megfelelő viselkedése szükségtelen fennakadást okozott a többieknek, akiket így megfosztotta a kikapcsolódásuk egy részétől, amelyért keményen megdolgoztak.
"A Ryanair a zéró tolerancia elvét alkalmazza a rendbontó utasokkal szemben, és továbbra is határozottan fellép a a járatain az ilyen viselkedés ellen, az utasok túlnyomó többségének érdekében"