A jazz zene hirtelen elhallgatott, mintha egy varázsütésre megállt volna az idő. A dallamok helyét a csend vette át, és a levegő tele volt a várakozás feszültségével. Az utolsó hangsorok még mindig visszhangzottak a falak között, de a fülledt klubban mind


Egy 2006-os Honda Jazz 1.3 autóval kapcsolatban írok. A minap a feleségem alatt elgyengült, majd megállt az autó, nyomta a gázt, de nem emelkedett a fordulat. Hívott szerelőt, az autó beindult, majd hibamentesen működött.

Helyi szerelőnk jelezte, hogy valószínűleg a benzinpumpával lehet probléma, mivel úgy tűnik, hogy annak működése már a végéhez közeledik. A szakember nem talált hibakódot, és elmondása szerint az autó nem monitorozza a benzinnyomást, így a motorvezérlő sem generál hibajelzést. A műszerfalon nem jelent meg semmilyen figyelmeztető lámpa, akku- vagy csekkendzsin hiba a leálláskor. Az EGR szelep rendben van, és ha jól tudom, ennek koszolódása esetén sem feltétlenül áll le az autó, csupán egy hibaüzenetet dob ki a műszerfal.

A kérdéseim a következőkre vonatkoznak: Lehetséges-e, hogy az AC pumpa úgy működjön, hogy néha hibásan működik, majd újraindítás után újra életre kel? Továbbá, érdemes lenne elővigyázatosságból kicserélni, és ha igen, milyen anyagi vonzatai lennének ennek a lépésnek?

Kérem, fogadja előre is köszönetemet a segítségéért! Minden jót kívánok: Mihály

Related posts